بخار گستر خاور

آدرس : تهران ، خیابان طالقانی، بین خیابان نجات اللهی (ویلا) و خیابان سپهبد قرنی پلاک 304، طبقه 4 واحد 11

تلفن تماس و مشاوره 02188802539

به نسخه موبایل وب سایت خوش آمدید

هیتر روغن داغ

هيترهای روغن داغ شرکت بخار گستر خاور مطابق درخواست مصرف کننده از ظرفيت   300/000Kcal/Hr تا  5/000/000Kcal/hr طراحی و ساخته می شوند. ساخت هيترهای فوق در هر دو حالت عمودی و افقی قابل اجرا بوده و دستگاه بر روی پايه های مناسب نصب می گردد. بدنه هيتر با حداقل 150 ميلی متر پشم سنگ فشرده و ورق آلومينيوم يا استيل عايق کاری شده به نحوی که هرز روی حرارتی آن به حداقل کاهش پيدا کند.

هيتر روغن داغ

هيترهای روغن داغ شرکت بخار گستر خاور مطابق درخواست مصرف کننده از ظرفيت   300/000Kcal/Hr تا  5/000/000Kcal/hr طراحی و ساخته می شوند.
ساخت هيترهای فوق در هر دو حالت عمودی و افقی قابل اجرا بوده و دستگاه بر روی پايه های مناسب نصب می گردد. بدنه هيتر با حداقل 150 ميلی متر پشم سنگ فشرده و ورق آلومينيوم يا استيل عايق کاری شده به نحوی که هرز روی حرارتی آن به حداقل کاهش پيدا کند.
طراحی اين هيترها بر مبنای اختلاف حرارت ورودی و خروجی روغن برابر ˚C 40-20 ( با توجه به ظرفيت هيتر و نياز مصرف کننده ) انجام می پذيرد. با توجه به نوع روغن استفاده شده و فشار کاری، هيترهای فوق قادر به تامين حرارتی در حدود ˚C 410 می باشند. عمليات طراحی و ساخت مطابق آخرين نسخه از استاندارد DIN 4754 و برپايه چندين سال تجربه اين شرکت در ساخت و نصب مجموعه های روغن داغ انجام می شود.
جوشکاری پوسته به روش SAW ( زير پودری ) انجام می شود که بالاترين کيفيت جوش و يکنواختی آن را همراه دارد. لوله های عبور روغن به دقت و ظرافت به يکديگر جوش شده و مطابق استانداردهای مربوطه NDT می شود. عمليات جوشکاری اين لوله ها توسط جوشکاران مجرب و دارای گواهينامه های معتبر انجام می پذيرد. کيفيت بالا، يکنواختی و سلامت جوشها در چندين مرحله توسط بازرسان واحد کنترل کيفيت کارخانه کنترل و تاييد می گردد.
تعداد رديف لوله های کويل شده مطابق استانداردها و مراجع مربوطه و با توجه به دبی و سرعت روغن در داخل لوله ها انتخاب می شود. با توجه به دبی و اختلاف دمای مورد نياز، تعداد 1 تا 4 رديف لوله 2 تا 4 اينچ در 2 قطر مختلف کويل می گردد. کويل های داخلی و خارجی از انتها به يکديگر متصل شده، محفظه احتراق و پاسهای 2، 3 عبور دود را شکل می دهد. با توجه به ظرفيت و نوع طراحی، محفظه برگشت آتش نيز در انتهای کويل دخلی ( شعله برگشتی ) يا خارجی نصب می گردد که باعث بالاتر رفتن بازده و عمر هيتر می شود.
توانايی کارکرد تا دمای حجمی حدود ˚C 450، توانايی تحمل شوک حرارتی ناشی از اختلاف دمای ورودی و خروجی تا ˚C 50 ، افت فشار کم و ايمنی و راندمان بالا از مشخصات عمومی اين هيترها می باشد.